כלובי הטסה

הבדל בין כלוב להטסת חיית מחמד לכלוב רגיל

כלוב הטסת חיית מחמד הוא סוג מיוחד של כלוב שמיועד להטסה של חיות מחמד במטוסים. ההבדל המרכזי בין כלוב רגיל לכלוב הטסת חיית מחמד הוא בתכנון והתכנות שלהם על מנת להתאים לצרכי הטיסה והבטיחות המקובלים בחברות התעופה.
הנה כמה מההבדלים העיקריים:
גודל ומידות: כלוב הטסת חיית מחמד עשוי להיות קטן יותר מכלוב רגיל כדי להתאים למגבלות המרחב במטוס. יתרה מכך, חומרים ייחודיים וקלים משמשים לבניית הכלוב כדי למזער את המשקל ולא להפריע למבנה המטוס.


חומרים בנייה: כלוב הטסת חיית מחמד עשוי מחומרים שעמידים בדרישות הבטיחות האווירית, כגון פלסטיק קשיח ושער מתכת.
חוקיות והתאמה לתקנות: כלוב הטסה של חיית מחמד נוצר בהתאם לכללי התעופה ולתקנות ארגון IATA
התאמה של כלוב הטסה תשתנה בהתאם למדיניות של חברת התעופה בה מתבצעת הטיסה ובהתאם לגודל חיית המחמד. למעשה, תקנות הטיסה וההתאמה לכלובי הטסה מוגדרות על ידי הרשויות האוויריות בכל מדינה.
גודל ומידות: חברות התעופה מגבילות את הגודל והמידות של כלובי ההטסה על פי גודל המטוסים, הן עשויות לקבוע את הגובה המרבי של הכלוב, עומקו, רוחבו וגובהו.
חומרים בנייה: רשויות התעופה עשויות להנחות דרישות מסוימות לחומריי בניית הכלוב, כולל חומרים אשר מתאימים לטיסה במטוס, קלים משקל ועמידים לתנאי המטוס.
דלתות ונעילה: הכלוב חייב להכיל דלת או פתח נכון לכניסה ויציאה של חיית המחמד, אשר מותאם לנעילה בצורה מאובטחת כדי למנוע פתיחה במהלך הטיסה, סגירה עם ברגים ופתחי אוורור.